subota, 24. studenoga 2018.

HOBI (BRIDGE)

Moj hobi je Bridge. Bridge nije baš poznat u našoj Zemlji, ali imamo barem svoj savez. Naš savez se zove Hrvatski Bridž Savez. Bridge se ne može naučiti u jednom satu ili jednom danu uči se godinama i nikad se ne može sve naučiti. Ja i moji prijatelji učimo Bridge svaki četvrtak uz pomoć učiteljice Nikice Šver, koja je svjetska prvakinja u Bridgu. Uz to što je super učiteljica ona je i zabavna. 
Ovo je slika sa europskog prvenstva na kojem smo bili po ljeti.

 Bridge se igra sa 52 karte. Svaki igrač dobiva 13 karata. Igraju 4 osobe i to u parovima jedan ispred drugog. Bridge se igra oko 7 minuta nekad više nekad manje. Prvo se gleda ko je prvi ako sam ja prva moram imati više od 12 poena da bih mogla početi inače stavljam pas a to znači da nemam 12 poena. U prvom dijelu igre se bira adut, to se zove licitiranje, adut je ona boja koje prvi igrač ima  više a njegov partner manje a da zajedno imaju 8 karata a to znači fit.  To bi značilo da npr. ja imam 5 karata pika a moj partner ima 4 to je 9. To bi značilo da imamo fit. Ako se odluče da igraju 3 pika to se igra.

  Nakon toga počinje igra . Prvo igra igrač koji je pored onoga koji je prvi licitiraoi to sa ljeve strane. Ako je moj prijatelj i ja dobili štih, to znači da smo dobili poen onda se naša karta okrene okomito a ako su suparnici dobili poen naše se karte okrenu vodoravno. Tako se igra do kraja. Kada su svi potrošili svoje karte broje štihove. Bit je u tome da je 6 osnovica a 3 pika pribrojimo tome to znaci da smo trebali napraviti 9 štihova  ako jesmo onda smo ih pobijedili , a ako nismo kaže se da smo pali, tj. da smo izgubili. I tako završava igra.

Njime se bavim jer mislim da je zabavno i u tome što mi pomaže da se sve više koncentriram na bilo koju  stvar. Uvijek je zabavno kad negdje idemo i preporučila bi svima da barem probaju igrati, ne samo Bridge nego i nešto drugo.

1 komentar: