četvrtak, 29. studenoga 2018.

HTIJELA BI POSTATI..

 Dok sam bila mala često sam razmišljala o tome što ću postati . Razmišljala sa svašta. Moje razmišljane se stalno mijenjalo. Jako volim pjevati, ali mislim da se u tom neću naći. Također volim i pomagati, i razmišljam da bi možda bila dobra u tome.

Htjela bi postati ono što mislim da je dobro, i što me usrećuje. Imam puno toga što moram prijeći da bi nešto postala. No voljela bih biti medicinska sestra. To zanimanje me jako zanima zbog toga što mogu pomagati ljudima.                

Medicinska sestra je vrlo je zahtjevan posao. Svakodnevna briga o pacijentima. No voljela bi tako postati i teta u vrtiću, mislim da bi i to bilo lijepo iskustvo. Volim provoditi vrijeme sa djecom i igrati se sa mlađima od sebe. No sve se može promjeniti, mislim da vrijeme odlučuje o tom.

Nema komentara:

Objavi komentar